Subject: RE: Vastus Harjumaa Lääne-Harju vald Laulasmaa küla 11390 Tallinn-Rannamõisa- Kloogaranna tee liitumine madalpingel LR8207
From: "Randvoo Liina" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 21:03:38 +0300

Tere

Vastavalt TRAM vastusele tegime muudatuse projektis.

Palume kooskõlastada projekt uuesti.

Liina Randvoo

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 53 498 220

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, 4 January 2024 18:36
To: Randvoo Liina <[email-masked]>
Subject: Vastus Harjumaa Lääne-Harju vald Laulasmaa küla 11390
Tallinn-Rannamõisa- Kloogaranna tee liitumine madalpingel LR8207

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Vastus Harjumaa Lääne-Harju vald Laulasmaa küla 11390
Tallinn-Rannamõisa- Kloogaranna tee liitumine madalpingel LR8207

Registreerimise kuupäev: 04.01.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/25247-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.